dijous, 26 de juliol del 2007

Svav'ruba l'batito




Avui no podia dormir, i vés per on se m'ha ocorregut fer
la presentació pública de Svav'ruba l' batito,
de sobres conegut a casa meva...

Algú de vosaltres ha jugat mai al Sims?

I qui de vosaltres no s'ha creat mai la seva pròpia Sims versió...

Ah pillins...

Hi ha qui es creava també la xati, l'amor platònic,
el capullo de l'autoescola, o la tieta, sempre la tieta...

Doncs així com la tieta és un personatge recurrent en els meu deliris absurds,
Svav'ruba l' batito hi té un lloc preferent..

Començaré amb un exemple winrar però planer i efectiu...

No sé que tenim la majoria d'aquells que som occidentals
però no angloparlants,
que quan cantem improvitzant ho fem en anglès,
perquè tot ens sona bé...

Feu-ne la prova...
Us adonareu (segurament),
si ho aneu provant
en els vostres moments de lleure de merda,
que la majoria de paraules suposadament inventades
es van repetint cíclicament... jo de fet ja tinc una sola cançó que va variant...
Hi surten kitchen, devil, guitar i 3 numeros més...
Crec formosament que se'n podria fer un estudi freudià personalitzat de puta mare...
a qui vulgui l'hi faré amistosament pel mòdic preu de 350 euros...

Àdhuc, arribats a aquest punt,
ja només tinc un vague record de la relació de n'Svav'ruba
amb aquesta parrafada estúpidament tendre...
El cas que, tal com la tieta,
un dia jugant al Sims vaig tenir un fill (virtual per suposat)...


Li vaig posar
SVAV'RUBA L' BATITO...

No em preguntéssiu pas perquè...

El sussoditx va anar creixent i es va convertir en un nen superdotat,
dotat d'una fina ironia adulta, i ple de pigues a la cara,
cosa que el va convertir lòxicament en un marginat social...

Un bon dia, mirant pel telescopi del terrat (ell),
va ser abduït pels extraterrestres... (SIMiescos)
(per mitjà del telescopi)
i en va tornar certament enrarit...
De ser el nen més estudiós de la classe
en va acabar expulsat i de pet a una acadèmia militar...

Des d'aleshores el meu cervell em va dictant periòdicament el seu nom,
que vaig recitant en moments tals
com quan camino de l'habitació al menjador
en busca d'aigua fredeta menja'm la teta....
i s'ha convertit de manera bastant abstracta
en una espècie d'amic invisible entre indefinit i psicòpata,
al qual no veig però noto constanment...

La pregunta que em faig és...
farà algun dia alguna cosa per mi n' Svav'ruba
com for example xivar-me la pregunta d'algun exàmen?

Donar-me ipsofacto una rèplica insultil d'aquelles
que apareixen quan ja has fet el pena balbucejant i sanglotant
com un negat de la vida?

És ell la resposta a alguns dels misteris de l'existència?

EL gros del tema és que, conec casos més increïbles (en concret un)
sobre personatges SIMiescos, que un pic moren
o bé són abduïts virtualment
(va morir incendiada a la cuina)
agafen d'una manera o altra cos a la vida real...
(y vaya cuerpazo)
Però això és una història per ser contada en una altra ocasió...

3 comentaris:

Puy ha dit...

No entenc que hi pinta la foto aquesta ultima, pero com que el post esta ple de paraules de diferents colors, crec que ja no cal que hi pinti res pq ja esta prou pintat el post.
Tens una pinta? Siguem pintorescs!!

Red Pèrill ha dit...

No hi pinta res de res, FRANC(o)amén...

Van Deal ha dit...

Com que no visitaba el teu blog? XDDD si jo el visito des del primer dia, que ja et visitaba el blog quan tu i jo nomes en teniem un cutre al maispeis, quant de temps i quin avanç tecnologic... jajaja i m'en recordava perfectament de lo de cantar usant paraules repetides en angles... jo tambe improviso... uso mes paraules, pero continuo inventantme la lleta de cançons ja existents o creantne noves fotent els vocables aleatoriament... No ens hem d'avergonyir, es escritura automatica!

 
Copyright © 2007 | Diseñado por Blog and Web