divendres, 13 de juliol del 2007

Hola, bona nit...


On és el cervatell coix que brinca per les teves costelles ferides, lluna pruna?

On és l'astronauta tòfol
que s'adorna les petxines de l'habitació
amb posters de sirenes calenta-flabiols?





I el petit savi diminut que ens explica les portes que no tenen marxa enrere?


On són tots ells, em pregunto, lluna bruna, lluna foca...

-Apreta sols el meu nom,
que et donaré nana i medicina,
un conte alfombra per anar a dormir...

Apreta sobre el meu pit, i espera pacient...
deixa que desperti, ajau-te i somia...




Apreta'm...


3 comentaris:

lili lamina ha dit...

ueee, molt guai el teu blog i merci per ficar-me als links. Jo he ficat a un munt de penya i només em surt el de vomitón. Ara hauré de mirar el pq :(

muaks
L.

Van Deal ha dit...

Uatletalerolao!
Com li dones al teu blog aquesta estética megachupi? XDDDDD
Espero que les actualitzacions siguin sovints, i óbviament vas aparar al meu linkodrom!

Caravell del Morter ha dit...

Ay, Pèrill, ja tornem a la càrrega amb els blogs.. ou yeah, m'has inspirat a continuar el meu... jeje, sóc un copión! Apreta!

 
Copyright © 2007 | Diseñado por Blog and Web