dijous, 19 de juliol del 2007

Onirisme emo


Estic xerrant amb una cubana super potente, i li dic.. un segon... m'estan trucant...

Em trec el mòbil de no sé on, potser de sota una taula....
i de cop em vec estirat al llit amb el telefon a la mà...

-Vols fer un cafè d'empresari?
-Ok...

Si tingués una gran ressaca podria ser un moment Pablo Carbonell a
"Lo mejor que le puede pasar a un cruasán..."
(gran peli, gran llibre)

No feia massa, estava en una espècie de sopar de final de curs d'ALGO,
abraçat entre llàgrimes a Giuly, despedint-lo amb afecte
i dient-li que era un tio de puta mare...
Com un bon Cáncer, dèbil però humà... victima de la seva accentuada sensibilitat,
però amb la protecció vital d'un humor agut (i suposo que francès)
Quines diagonals, el petit Napoleó!!

I aquells que diuen que el futbol no té poesia, tenen raó...
...
(en un 90%)

I vol dir que no han vist jugar mai en Laudrup...


Pd: Primera feina cobrada com a compositor electrocínic...
Música per a uns videos que quan estiguin al Youtube ja en posaré els links...

Pd2: Avui comença el concurs de grups d'Igualada...
Albatros toquem demà a les 00:30...

Pd3: Bravadú is bravasnicht...

Pd4: Naturalment, com mola... la gramola...
Encara que Svav'ruba l'batito és una resposta bona A LA PAR que errònea...
Svav'ruba l'batito està per sobre de les demés coses, és un ente superior...
Podeu passar a recollir el premi en metàlic a casa la tieta
(la que mola apretar)

2 comentaris:

Caravell del Morter ha dit...

Crec que li hauries de titular "Svav'ruba i la fàbrica dels mil Pèrills". Tecno-latin-psico-jazz-emo.
Ai, en Laudrup que elegant era... jo anyoro les "groseries" de joglar de l'Stoickow. La veritat, s'anyora tot d'aquella epoca... fins i tot el color no tan digitalitzat de la tele

Van Deal ha dit...

Ostres tío, aixó m'ha ferit molt al fons del meu cor.
No em jutjis per un innocent ( i per altra banda apassionat)article sobre una chocolatina que m'ha marcat la vida. De fet, quan m'ho has dit he repasat el primer blog, i bé, vec una mica el que dius, i tinc un parell de posts reservats que crec que et satisfarán, però per la resta crec que el que passa es que el castellà es fa dificil. A mi se'm fa.

PD: Uala, treball de music pagat! Quin morrouu! Felicitats!

 
Copyright © 2007 | Diseñado por Blog and Web