diumenge, 17 de febrer del 2008

... en algun punt inconcret de la costum...

music player
I made this music player at MyFlashFetish.com.

No sé francament d'on venien, de cop els vaig veure ajaguts al llit...
L' S'vav'r's tenia 13 anys, semblava que s'enamorava per primera vegada...
Sonava "Present Tense", i mirava el sostre, dibuixava tirabuixons de fum...
La Beauty en tenia 10, a ratos 15...
Se'l mirava extranyada però extranyament fascinada...
(i reposava el cap sobre el seu pit, un mòn apart-peròa-prop)
Mai havia pensat que del fum en poguessin néixer tirabuixons ni peixos globus,
i quan pensava això en tenia 40, i papada
(i trobava estúpid ajaure's a somiar despert, a clavar-se en vida...)

Però quan en tenia 18 i anava fumada fins a les celles, li acariciava lentament la cara i el front...
L' S'vav'r's, que en aquell moment era etern i infinit, feia veure que dormia, però somreia,
tot esperant que ella ho vegués i bla bla bla...

De manta un vivac, una mica de pebre i molsa, fogueres i foc joliu...
(Infinits etc...)

L' S'vav'r's, de'n tant en es girava, i l'escrutava fins a l'ànima,
a ratos els dos eren un de sol i no saps com però bla bla bla...
No obstant, ella acabava encatllant-se en algun punt inconcret de la costum,
perduda...
L' S'vav'r's s'arrebossava d'esquena, tot abraçant el coixí...
(Heretje!!! [Desolació]

A vegades, la mà de la Beauty s'acostava, però incomprensiblement...

L' S'vav'r's li va cantar dolç a cau de coll, i deia així:

Si vols anar al cel amb patinet bla bla bla bla...

(Si avui no l'has tocat amb el dits, no el tocaràs mai (creu-me)
I pensava, capcot, que blewn blewn blewn,
i s'adormia abraçat al coixí...
(en posició fetal, by the way)

(Heretje) [Humiliació]


"Dalí de espaldas pintando a Gala de espaldas
eternizada por seis córneas virtuales
provisionalmente reflejadas en seis verdaderos espejos"
1972-73

19 comentaris:

NeoPoeta ha dit...

Oh...

Magnífic, magnífic! M'encanta, creu-me, em tens meravellada, corpresa, ouch! [Quin mal... el meu cap...]

He mort una estona sota el peix (la resta són tonteries, saps?) Tu ja m'entens...

Bona nit, truja!

Henry The VIII ha dit...

Dura però maca aquesta història d'heretgia i desolació. El cap contra el coixí i en posició fetal mentre l'altre allí se sent ignorat. Una tragèdia grega.

Red Pèrill ha dit...

No ens equivoquem amic Henry, el desolat era el coixinaire en aquest cas...

Neo, ho celebro amb un petit ball de polka consistent en:

Giravolta, mal al clatell, giravolta,
genoll al nas, giravolta, Jean Paul Gaultier etc...

Mr Towers ha dit...

Si tires una pedra al cel en la direcció adeqüada i la força correcte als 13 anys, pii (potser i només potser) quan passis pel mateix lloc amb 40 anys, puguis recollir la mateixa pedra, bomerang espai-temporal litificat.

Una pedra d'esquer a la punta del niló, llençat a velocitat sideral amb una llarga canya de pescar telescòpica (¿gris-marengo, per exemple?). Una pedra de cuc temporal foradat per l'ham.

I no obstant aquest curiós viatge pels tunels Einsten-Rosen, res no accelera més el pols que refregar-se de nits amb ella, en tingui 15, 20, o 40, perquè (en certes circumpstàncies i perfils) una milèssima de segon xupant un mugró (EL mugró) pot durar tant com 40.000 anys de viatge temporal. La física es un placer.

Magnífic Post de camp. ...Si tu vas al ceeeel en patineeeet, fes me un bon llooooc que pujo jooo... (i ma filla contesta rient "que pujo! que pujo!)

proudemax ha dit...

Oh.
Jo vull que em cantin a cau d'orella "romanitov i el gran krushov, és tan pitoff, que l'aiguanaf"!

I blewn, blewn, blewn, és clar.

M'ha agradat tot el que ha tallat amb bla bla bla.

Red Pèrill ha dit...

Visca la teva filla amic Futbol Club!

Proudemax, me n'alegro, i la commino a explicar d'on ve això que canta i que em sona molt... La Trinca?

Gràcies per la vostra lectura atenta a tots!

Dani Clemente ha dit...

simplement dirte q trobava a faltar algun text teu aixi... una mica perdedor, son els q mes em molen a mi vamos xd

proudemax ha dit...

És la versió... russa? de "si tu vas al cel... amb patinet... fes-me un bon lloc... que hi pujo jo"

També hi ha el "jamai jalem... ni jalarem... fa mal aquí... fa mal allà..." com a versió àrab.

Cançó popular, no sé si l'ha cantada mai La Trinca.

Red Pèrill ha dit...

A mi també Dkaw, a mi també, però no surten cada dia... a més, els de perdedor, son una mala senyal al cap i a la fi... XD

Proudemax, tens tota la raó!! Em deu sonar del cau o de les colònies... Aix, les colònies....

Anònim ha dit...

Enllaços dalinians per una història increible. Et reto pèrill: podries preparar una petita narració només amb vocabulari pagès?? jejijujableup

(M'identifico amb aquelles persones que fan el xafarder i no comenten mai). ¬¬'

Vagi bé cràpula

Henry The VIII ha dit...

Hello Red, my friend, ja que teniu penjat això del Pearl Jam, ens podrieu recomanar algun dels seus LPs? Dic algun perquè en tenen més que pèls al cul i anar directament al millor (ja sé que tot això de millor és subjectiu, però bé).

Tacions (abreviatura de salutacions)

Somiatrufes ha dit...

plas plas plas plas (aplaudiments)

Estic bocabadat i bocatancat, alternativament. Joder, que xulo.

Ai, el desencís, quina brutal font d'inspiració...

(Aneu fent més comentaris suplementaris, a veure si ho acabo de pillar.)

Red Pèrill ha dit...

Han, ho intentaré, però no està a l'abast de qualsevol... La xafarderia jau en la teva esència com a persona/atge ^^...

Amic Henry, depèn del què vulguis, jo he escoltat els 6 primers, tots molt bons...

El Ten,és el debut, ple de hits, molt èpic..
El VS, ja és més cru, més eclèctic, més rockero...
El Vitalogy en la línia del V, potser més melancòlic, segurament són els 3 millors àlbums...
Després ve el canvi de batería, i el No Code, d'on és aquest tema... Disco incomprès en el seu dia (m'incloc) està ple de joies, un so més madur, amb clars dejes folk, i alhora temes super rockeros...
El Yield, també és molt guapo, en aquesta línia... Toma rollo!!!

Té, perquè no t'escarrassis...

El Ten i el No Code...

Gràcies, Somiatrufes... Jo a vegades ho explico, però tinc una amiga que em fot bronca perquè diu que ho he de deixar al libre albedrío, ara estic dubtós dubtós... jajaja

És més, diu que un pic l'he escrit, la història ja no em pertany a mi i tothom etc...

Red Pèrill ha dit...

Ups, el Ten no funciona, o almenos em surt una pàgina que no entenc perquè està en grec, com a mínim... Quan t'has baixat l'arxiu, recorda que la contrasenya és undiscoaldia.blogspot.com...

I busca el videoclip de "Spin the black circle" ;-)

Modgi ha dit...

'En algun punt inconcret de la costum' és una frase molt bona, i a més, se't nota que t'has agradat. En el fons, tots sabem quan escrivim si el que ha sortit és bo o no. I en aquest cas, els dos sabem que has molat molt.

Henry, personalment, el TEN.

Red Pèrill ha dit...

Als teus peus Modgi...

(i si, quan acabes ho saps sempre...)

Al Planeta Vinil t'he deixat un link... ;-)

ginebre ha dit...

Hola Red!
Vinc a mirar el món per les teves ulleres...
sóc de les "sense petja".
Quins colors, estranys i fascinants en aquest planeta...espirals i fum...girs de biaix,
estrany món i precisament lúcid!

Salut des del CIST (clubdeiaiessensetatoo)

Lula ha dit...

Què bonic!!!

Henry The VIII ha dit...

Il·lustres Red i Modgi - gràcies pels vostres consells pearljamians. Un detall. De moment m'he xupat el Vitalogy i és petant. Després aniré a pel Ten. Molt amables.

 
Copyright © 2007 | Diseñado por Blog and Web